Κατηγορίες
Uncategorized

Αξιολόγηση στο Πλαίσιο των Τετραμήνων

Οφέλη Μαθητή/Μαθήτριας

Δίνεται έμφαση στις πολλαπλές μορφές αξιολόγησης (συντρέχουσα αξιολόγηση) και στις προειδοποιημένες ασκήσεις ελέγχου για διαπίστωση της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας και για ανατροφοδότηση της μάθησης.

Συνεχής ανατροφοδότηση της διδασκαλίας και της µάθησης: Εντοπίζονται έγκαιρα οι αδυναμίες των μαθητών/μαθητριών και δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να αναλαµβάνουν στοχευµένες παρεμβάσεις για τη βελτίωση και πρόοδο των μαθητών/μαθητριών.

Η αξιολόγηση των διδακτέων δεν συσσωρεύεται στο τέλος του χρόνου, αλλά μοιράζεται σε δύο τετράμηνα. Επιπλέον, δίνεται δεύτερη ευκαιρία βελτίωσης αποτελεσμάτων στα µη εξεταζόμενα μαθήματα.

Αξιοποιείται η διαγνωστική και συντρέχουσα αξιολόγηση: Δίνεται έμφαση στη διάγνωση των αναγκών και στη βελτίωση της επίδοσης των μαθητών/μαθητριών. Ο/η κάθε μαθητής/μαθήτρια συγκρίνεται µε τον εαυτό του/της και αποτιμάται η πρόοδος από τετράμηνο σε τετράμηνο.

Ο εκπαιδευτικός ως παιδαγωγός: Αναλαμβάνει στοχευµένες παρεμβάσεις για τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσµάτων και της ποιότητας της διδασκαλίας του, µε βάση τον αναστοχασµό της διδακτικής πράξης, τη συντρέχουσα αξιολόγηση, καθώς και τα αποτελέσματα του πρώτου τετραµήνου.

Κατηγορίες
Διαγωνισμοί

Διαγωνισμός κατασκευής ξύλινης φωλιάς για πουλιά.

Η περιβαλλοντική ομάδα του 2ου ΕΠΑ.Λ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ καλεί όλους τους μαθητές (Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Σ.Δ.Ε., Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) να συμμετάσχουν στον «23ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Κατασκευής Ξύλινης Φωλιάς για Πουλιά» και να δείξουν έμπρακτα την αγάπη τους για τα πουλιά.

Οι φωλιές πρέπει να σταλούν μέχρι την Παρασκευή 8 Μαΐου 2020 στο 2ο ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου (Ταϋγέτου 60 & Πασσώβ 8, τ.κ 111 41, Γαλάτσι, τηλ.: 210 2288340 & 210 2288341, Fax: 210 2288340, e-mail: mail(ΣΤΟ)2epal-galats.att.sch.gr).

Οι φωλιές μετά το τέλος του διαγωνισμού δεν θα επιστραφούν στους διαγωνιζόμενους, αλλά θα αναρτηθούν σε δέντρα του Άλσους Βεΐκου του Δήμου Γαλατσίου, του Πάρκου Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Αντώνη Τρίτση» του Δήμου Ιλίου και σε άλλα πάρκα του νομού Αττικής.

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα απονεμηθούν τιμητικοί έπαινοι.

Όροι συμμετοχής.

Οι φωλιές πρέπει να είναι ξύλινες, γερές κατασκευές, να αντέχουν σε κακές καιρικές συνθήκες και να έχουν την δυνατότητα να αναρτηθούν σε δένδρα.

Στο εξωτερικό κάτω μέρος της φωλιάς και στο σφραγισμένο φάκελο με τα στοιχεία του κατασκευαστή που θα συνοδεύει αυτή, πρέπει να είναι γραμμένα τα αρχικά γράμματα του ονοματεπωνύμου του κατασκευαστή και η ημερομηνία κατασκευής της.

Κατηγορίες
Εκπαιδευτικά Νέα

Τέλος η αργία των Τριών Ιεραρχών

Αυτό που προτείνεται είναι, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του άρθρου 56, είναι:

«Αποκαθίσταται ως ημέρα πραγματοποίησης εορταστικών εκδηλώσεων προς τιμή των Μεγάλων αυτών Πατέρων αλλά και της Παιδείας, καθώς και των μετόχων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, εκπαιδευτικών και μαθητών.

Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν θρησκευτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχετικά με την προβολή του κοινωνικού και παιδαγωγικού έργου των Μεγάλων Πατέρων και της εν γένει προσφοράς τους στην Εκπαίδευση και τα Γράμματα».

Οι Τρις Ιεράρχες

Κατηγορίες
Διαγωνισμοί

Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Αφίσα Φεστιβάλ 2020

Έργα μαθητών

Κατηγορίες
Εκπαιδευτικά Νέα

Ακυρώνεται το σχέδιο Γαβρόγλου

Τίτλοι τέλους  μπαίνουν οι «μίνι Πανελλαδικές», καθώς, σύμφωνα µε πληροφορίες του «Έθνους της Κυριακής», η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας φέρεται να έχει αποφασίσει να μην προχωρήσει στη διενέργεια των περιφερειακών εξετάσεων για την απόκτηση του απολυτηρίου.Τον Ιούνιο του 2020 οι μαθητές τις Γ’ Λυκείου θα εξετασθούν όπως και τα προηγούμενα χρόνια, ενδοσχολικά, από τους καθηγητές του σχολείου τους. Για το θέμα αυτό θα εκδοθεί σχετική υπουργική απόφαση, πιθανότατα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, προκειμένου να ενημερωθούν μαθητές και εκπαιδευτικοί.

Σύμφωνα µε τον νόμο Γαβρόγλου, για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, το οποίο θα ισχύσει φέτος για πρώτη φορά, οι μαθητές της Γ’ Λυκείου μετά τις Πανελλαδικές θα έπρεπε να δώσουν εξετάσεις για την απόκτηση του απολυτηρίου σε περιφερειακό επίπεδο µε κοινά θέματα. Το σχέδιο προέβλεπε τον διαχωρισμό των σχολείων σε ομάδες, ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Τα θέματα σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα θα προετοιμάζονταν από ομάδα διδασκόντων όλων των σχολείων ανά ομάδα και το τελικό διαγώνισμα θα προέκυπτε έπειτα από κλήρωση ομάδας θεμάτων μέσα από ένα μεγαλύτερο πλήθος.

Τι θα ισχύσει από τον Ιούνιο.

  • Όλοι οι υποψήφιοι θα εισαχθούν στα ΑΕΙ µε Πανελλαδικές. ∆εν θα ισχύσει η ρύθμιση για την εισαγωγή σε Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης, δηλαδή στις λεγόμενες «πράσινες» σχολές.
  • Για την εισαγωγή στα ΑΕΙ θα μετρήσει µόνο ο βαθμός των Πανελλαδικών και όχι ο βαθμός του απολυτηρίου. Στις εξετάσεις του 2021 θα μετρήσει ο βαθμός των Πανελλαδικών κατά 90% και κατά 10% ο βαθμός του απολυτηρίου.
  • Οι υποψήφιοι παλαιότερων ετών θα έχουν φέτος τη δυνατότητα να δώσουν Πανελλαδικές Εξετάσεις είτε µε το παλιό σύστημα είτε µε αυτό που θα ισχύσει φέτος για πρώτη φορά. Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν το παλιό σύστημα θα διεκδικήσουν ειδικό ποσοστό θέσεων, το οποίο όμως δεν έχει καθοριστεί, γεγονός που έχει προκαλέσει την αγωνία των υποψηφίων, οι οποίοι δεν ξέρουν τι πρέπει να επιλέξουν. Το θέμα αυτό μάλιστα έφτασε μέχρι τη Βουλή, έπειτα από σχετική ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Χαρά Κεφαλίδου.

Πως θα γίνουν οι εξετάσεις του 2020.

Τα θέματα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων λαμβάνονται από την ύλη που ορίζεται ως εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις και περιλαμβάνουν ποικιλία ερωτήσεων (π.χ. σύντομης απάντησης, ελεύθερης ανάπτυξης). Οι ερωτήσεις είναι ανάλογες µε εκείνες που υπάρχουν στα σχολικά εγχειρίδια και στις οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), διατρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης, ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων και είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας. Οι υποψήφιοι απαντούν υποχρεωτικά σε όλα τα θέματα. Σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέμα αναλύεται σε υποερωτήματα, η βαθμολογία που προβλέπεται γι’ αυτό κατανέμεται ισότιμα στα επιμέρους ερωτήματα, εκτός αν κατά την ανακοίνωση των θεμάτων καθορίζεται διαφορετικός βαθμός για κάθε ένα από αυτά.